Lights4fun Reviews

4.86 Rating 42,261 Reviews
98% of reviewers recommend Lights4fun
564 Review Views (past 24 hours)
9PM - 11PM
63 Review Views
11PM - 1AM
19 Review Views
1AM - 3AM
77 Review Views
3AM - 5AM
61 Review Views
5AM - 7AM
42 Review Views
7AM - 9AM
42 Review Views
9AM - 11AM
42 Review Views
11AM - 1PM
40 Review Views
1PM - 3PM
61 Review Views
3PM - 5PM
43 Review Views
5PM - 7PM
37 Review Views
7PM - 9PM
37 Review Views
9PM
9PM
Visit Website

Phone:
+44 (0)1423 816040

Email:
reviews@lights4fun.co.uk

Location:
Lights4fun, The Hamlet, Hornbeam Park

Categories:
Home & Garden
Arts & Entertainment
Business & Office
Home & Garden

Are you a business owner?
See Business Solutions

Write Your review

Tell us how Lights4fun made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
delivery methods
Postal Service, Courier
average delivery time
Next Day
on-time delivery
97%
accurate and undamaged orders
95%
Customer Service
communication channels
Email, Telephone, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
customer service
4.94 out of 5
"Thought the complete bundle meant the rose in with the item aswell, however it was just a jar and lights, so to me that’s not a complete bundle."
Posted 1 year ago
Hello Carol, Thank you for your review and your time on the phone this afternoon. We are really sorry for any confusion that made you think that the Rose, which we have a pictured on one of the photos of the products as an example of what you can do with the Bundle, was included in the price. This feedback will be passed onto our Web Team and we look forward to welcoming you back to Lights4fun soon! With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"The plugs bought for Christmas lights, one worked for 5 mins the other wouldn’t work at all"
Posted 1 year ago
"Arrives on time but item faulty."
Posted 1 year ago
Hello,

We are so sorry to hear that your Moroccan Lantern Fairy Lights do not seem to be working as intended. Your brand new set of lovely lights are in the post!

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"The lights were advertised as warm white, but they are definitely not. They are ice white, although not with the blue tint. Even the photo doesn’t show the difference to its full, but the lights on the left are actually warm white."
Posted 1 year ago
Hello Merete,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are so sorry to learn of your disappointment with our Tolga Warm White Icicle Lights, as they are more of an Ivory Warm White, rather than a Golden Warm White which you were looking for. As agreed, a refund has been actioned and we look forward to welcoming you back to Lights4fun soon!

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"I received the wooden advent calendar ordered on 22.11.17 last Saturday the 25th and was going to wrap up and post to Singapore for my goddaughter on Monday only to realise that no 20 box is missing and being replaced by another no 6. I have dropped an email via enquiry form on Sun with no response hence follow up with a call on Monday late afternoon where the operator kindly informed that they will post a no 20 box out tomorrow. It is now end of Wednesday the 29th and nothing have came through. So my little god daughter in Dingapore is not going to get any advent calendar in time due to the very poor services from Lights4fun as nothing is fun when a child being promised a gift that would not arrive."
Posted 1 year ago
We are so sorry that the Advent Calendar you received was incorrectly numbered and understand how disappointing this is, especially as the calendar is a gift. We can confirm that a replacement drawer was sent to you by 1st Class post on Tuesday 28 November. As this has not been received we have sent a second replacement to you with our next-day courier. As a gesture of goodwill we have placed a 50% refund on your payment card and refunded your delivery charge. We do hope this will go someway to showing you how sorry we are and trust your god-daughter will enjoy using this calendar as part of her Christmas celebrations. With kindest regards, Lisa, Lights4fun
Posted 1 year ago
"I am still waiting for the solar lights to charge and then ‘glow’."
Posted 1 year ago
Hello Margaret,

We are so sorry to hear that your Glass Brick Solar Path Lights do not seem to be illuminating as they should. I have just tried to contact you and I'm sorry that I was unable to get in touch with you. Hopefully we can speak soon to ensure your lovely lights are illuminating as they should!

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"The delivery took more than 10 days and I still did not get the parcel I understand that it's another company which deliver your products but that's you who choose the partners"
Posted 1 year ago
Hello Oxana,

We are so sorry that you had to wait so long for your lovely lights. You arranged for your lights to be sent via Airmail which usually takes around 10 working days and unfortunately this service does not provide tracking. We have happily arranged for a replacement order to be sent via DPD Classic which is a 3-4 day service and we hope you love your new lights!

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"Nothing went wrong- just this website. No time to put the 5 stars in that I was going to put in. Lovely lights-collector reviews- terrible"
Posted 1 year ago
Hello Janice,

Thank you for taking the time to leave us a review. I'm so pleased I have been able to speak to you about this, and once again I am really sorry that you found leaving us a review a little tricky. I know that you wanted to leave 5 stars and you thought you had to tick each star and highlight how many you wanted to leave, and didn't realise that you simply pressed the number of the star (e.g. 5) to leave a 5 star review. I'm delighted that you absolutely loved your lights and we look forward to welcoming you back to Lights4fun soon!

With thanks and kind regards, Chloe
Posted 1 year ago
"These lights are a complete waste of money; they seem to have come fully charged and on the first night they were turned on, they worked quite well and I must say I WAS IMPRESSED. However, the following night they came on as it got dark and faded to an almost zero light after just an hour; obviously they are not recharging sufficiently, whether this is a defect or not, I don't know and frankly am not interested, I just know that they are not fit for purpose and the pathway they were meant to light up, is still in the dark. I WANT MY MONEY BACK, and will be pursuing as such."
Posted 1 year ago
Hello Roger

We are truly sorry to hear of your disappointment and troubles with our White Solar Fence Lights, we would love to speak to you about this in more detail. I have tried phoning you this morning and I'm sorry that I missed you. I have sent you an email and hopefully we can speak today to get this resolved from you.

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"The candle sticks that I bought had false instructions on them, firstly telling me to use the wrong size batteries then secondly how to actually work them causing one of them to break."
Posted 1 year ago
We are so sorry to learn of your poor experience with our Battery Wax Taper Candles. By mistake the instruction leaflet details AAA batteries when AA batteries are required. We are also sorry that one of the candles has broken whilst you tried to illuminate it. We have refunded your order in full and will send a replacement order with our compliments to include batteries. We do hope that you will enjoy using these candles. With kind regards, Lisa
Posted 1 year ago
"The product I ordered was no were near to what was shown on the site. Quality is cheap. Not worth the price. will not buy anything in future"
Posted 1 year ago
Hello Siddharth,

Thank you for taking the time to leave us feedback. We are very sorry that you are not delighted with your purchase of our Salcombe Wooden Battery Lantern Bundle :( We have tried contacting you this morning and we are sorry that we missed you, hopefully we will be able to speak today to get this issue resolved for you.

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"I had high hopes for these lights but they weren't very bright from the start and within the week the batteries had died and lights gone out. Waste of money."
Posted 1 year ago
Hello Jenelle,

Thank you for taking the time to leave us a review. We have tried calling you several times and left you an email, we are sorry that we seem to keep missing you. If you could let us know a convenient time to contact you so we can resolve this issue for you that would be great.

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"No use plugs don't work with lights not purchased from the.company. Out of pocket for plug and delivery and can't use and would. It's to send back."
Posted 1 year ago
Hello Roseann,

We are sorry the plug is not compatible with your lights. We do state on the product listing that this plug is designed specifically for Lights4fun products. We'd be very happy to refund you in full if you would be kind enough to return your order to us. I have emailed our returns instructions to you.

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"I did'nt like them, no use for what I needed them for,is, not as bright as advertised and too few lights, I returned them same day I got them, sorry, Elizabeth."
Posted 1 year ago
Hello Elizabeth,

Thank you for taking the time to leave us a review. I am really sorry to hear of your recent experience and we would love to speak to you about this so we can resolve the matter for you. We will be in touch today.

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"i am on my 4th set of butterfly lights hey only last up to 2 weeks then stopworking"
Posted 1 year ago
Hello Angie

We are sorry to learn of your troubles with our Solar Butterfly Lights and are pleased that we were able to speak with you on the phone today. We hope that this problem has now been resolved and we look forward to welcoming you back to Lights4fun in the near future!

With thanks and kind regards, Chloe, Lights4fun
Posted 1 year ago
"this review page is for the wrong lights"
Posted 2 years ago
Hello Jeff, Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry that you are disappointed with the illumination from our Stainless Steel Solar Stake Lights. I'm pleased that I was able to speak to you in person and I hope the larger Solar Stakes which I have offered as an alternative may be suitable to you. With thanks and kind regards, Chloe
Posted 2 years ago
"I've seen more light through a tramps vest"
Posted 2 years ago
Hello Geoff,

We are sorry to learn of your disappointment with our Solar Stake Lights and are pleased that we were able to speak with you on the phone today. We hope that the alternative products that we have recommended may be of interest.

With thanks and kind regards, Lights4fun
Posted 2 years ago
"put all the lights together. Stopped working after three days!"
Posted 2 years ago
"Poor quality ...light is tiny looked alot bigger on picture"
Posted 2 years ago
Hello Sharon,

Thank you for taking the time to leave a review. We are sorry that you are disappointed with the size of the Battery Heart Wreath. We do list the size of the Wreath in the main product description bullet points and sorry if you didn't spot this when you placed your order. I'm pleased that I was able to speak to you in person today and I hope the alternative, larger Wreaths which I have offered as an alternative may be suitable to you.

With thanks and kind regards, Chloe
Posted 2 years ago
"Have always been very pleased with your products as a returning customer. I ordered 12 lights only 8 worked , they appear to be very poor quality. I will think twice before ordering again"
Posted 2 years ago
Dear Mr & Mrs Driver, we are so sorry to learn of your disappointment with our Flute Solar Stake Lights, especially as you have ordered lights from us before and always had a great experience. I am pleased that I was able to speak with you in person to apologise and confirm that we will place a credit note on your account for use against your next order. With thanks and kind regards, Lisa
Posted 2 years ago
Lights4fun is rated 4.86 based on 42,261 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support

Create Free Account Now

Fill the details below & get instant access